вторник, 8 май 2012 г.

Изделия в бяло

Винаги съм била предпазлива към белият цвят както в облеклото така и сега в изделията ми от полимерна глина.Продължава да ми  е трудно да работя с него,за това за мен важи израза "Не правете това в къщи,оставете го на професионалистите".Та и аз така.Обикалям нет пространството и търся бели творби,на които да се възхищавам отдалеч.Така както този цвят  изисква повече усърдие,така и аз съм претенциозна и търся най-добрите изделия в бяло.Днес ще разкажа в дневника си за арт творенията на майсторката Donna Greenberg от Съединените щати.Гледайки невероятно ефектните й гривни сякаш ме лъхва Средиземноморски бриз и ме стопля нажеженото до бяло слънце.Дизайнът е балансиран и хармоничен,а формите ритмични.Фактурата изглежда толкова органична и натурална,сякаш е от истинска раковина.Майсторката е работила в областта на керамиката и изкуствените облицовки и този нейн творчески опит определено може да си забележи в работата й с полимерната глина.Обича глината,с която работи,да е с такава мекота,че да може да се моделира с нея.Когато вече открие приятни форми,авторката започва да търси материали,с които да ги завърши.За тази цел използва позлата,патина,прахове и шарки.Целият този процес от може да видим въплатен в гривните на твореца.
Сайтът Donna Greenberg скоро ще е отворен за посещения затова ви оставям нейният Фликр,където може да откриете още изделия в бяло.


2 коментара:

  1. Много са чисти и красиви! Обичам цветовете, обикновено очите ми остават в тях, но тези белите са.... прекрасни и стилни. Напомнят корали, варовик, бели плажове с кристална вода... Предполагам, че това е била и идеята.

    ОтговорИзтриване
  2. Да,и аз по принцип имам проблем с белият цвят :-)Някак си не го признавам и все го подминавам.И аз имам същите асоциации като теб,когато ги гледам.Може би точно тази екзотична връзка дава друг поглед върху това бяло.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...