събота, 31 март 2012 г.

Любими стилове и техники и резултата от тях

Мисля,че вече дойде време да напиша в полимерният дневник и за техниките и стиловете,които ме вдъхновяват.С условие, че винаги може да добавя някоя нова към тях както стана с мокуме гане,но за това малко по-нататък.Стилът,който винаги ще чуствам най-близък е органик,заради усещането за допир с природата.Харесва ми не опитът за директно копиране от нея,а предизвикателството да се интерпретират нейните творения.Обиците от първата снимка са последният ми опит за органик.Много ми допада етно стила,пасва на вътрешното ми аз и любовта ми към различните култури.Ето едно етно колие.Занапред имам голямо желание да обръщам повече внимание и на миксед медията,изглежда ми интересна, като да събираш пъзел.Особено връзката полимер-морско стъкло.Що се отнася до техника, последната ми страст е мокуме гане,която да си призная до скоро не ми беше фаворит.Но си намерих начин да я харесам повече,като  правя мокуме гане с едноцветна основа.Не знаех,че така мога да "щрихирам" с нея като с молив.Обиците от втората снимка са в тази връзка.Рисунъка става като детински и нерешителен,а тази непосредственост ме държи на мокуме вълна.Мисля да продължа с експериментите в тази посока.
Със сигурност ще  ме вдъхновяват още много техники и стилове,които периодично ще споделям тук. Други мои изделия може да видите в моят блог.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...