понеделник, 16 април 2012 г.

Каква е вашата ваза?

Идеята за дневника днес ми дойде докато избирах в коя от моите вази да сложа букет.Накрая пак не бях много доволна от резултата  и се сетих.Знам,че може да се декорира  ваза с полимерна глина и реших да разгледам някои примера от нета.Пък може и да се вдъхновя да освежа и моите.Разбира се в полимерните ресурси такива предмети за декора са в изобилие и има за всеки вкус.Реших да споделя с вас няколко  от тези,които ме впечатлиха и си ги набелязах като идеи и техника.
Първата ваза бях видяла преди време и първата ми реакция разбира се беше "Еха!".Страхотно изпълнение,просто ,но както се вижда страшно ефектно.Изборът на техника е право в целта.Не ви ли замирисва на за море.Автор на творбата е майсторката Tina Wujick


Второто изделие е в по-различен дизайн,но разбира се си има своите любители .Формата е по-изчистена,а рисунъка абстрактен и динамичен.Кракле ефекта прави вазата да изглежда все едно е керамична с глазура.Въобще един много стилен и изискан предмет,направен с много усет.Изработката му е на творецът от Канада Gera Scott Chandler.


А ето един друг поглед по темата на Mira Pinki Krispil.Вазата се казва "Цветовете на живота" и името много й отива.Лично на мен ми напомна на настъпваща  пролет-една жена с коси-цветя.Изделието носи ведро настроение с слънчеви цветове и наивистичен рисунък.

Какъв е вашият стил ваза?Ако не откривате това,което търсите по магазините,можете просто да си я направите използвайки полимерната глина и вашата фантазия.Като едно последно намигване: защо пък да не е ваза на стената?Като тези на Karyn Kozak.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...