сряда, 5 юни 2013 г.

Тук съм! / I`m here!

Здравейте!Не съм се загубила съвсем,само за известно време нямах почивен ден и не можех да огледам какво става в полимерният свят.Днес вече съм по-подготвена,вчера "сърфирах" из нета и имам какво да споделя,макар и накратко.В този пост искам да обърна внимание на новите изделия на swanwalk или Louise Smith.Те имат груб вид,с оръфани необработени краища.От тях ми навява на винтидж,сякаш са парчета от скъсани и изжълтели от времето тапети или дамаски.Може би това се дължи на характерните за винтидж флорални шарки.Тъй като и аз съм на тази "сурова" вълна изделията на Louise Smith определено ми харесаха.Ето тук може да видите още едно изделие от тази серия.Да припомня също,че майсторката направи много интересна своя интерпретация на ретро  бленд кейна на Bettina Welker.
Сега за новото в дневника-отново сложих опцията за споделяне на вашият сайт.И  скоро след това получих съобщение от Catalina Amuzan,която ми изпрати  нейният блог.Очаквам с нетърпение да разгледам и вашите работни сайтове.Тези дни ще се включа с още една публикация...

                                 


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...