вторник, 19 март 2013 г.

Моето вдъхновение напоследък / My inspiration lately

Здравейте!Вдъхновението ми тези седмица-две се дължи на UK майсторката Sue Corrie или позната още като Ghost Shift.Сигурно сте виждали известната риба на авторката,която е едно прекрасно изделие,от която и страна да го погледнеш.В този случай Sue Corrie комбинира полимерна глина със мед,а друг път прави миксед медия със сребро,стъкло или дърво.Майсторката споделя,че няма две изделия,които да се повтарят,всички са уникати.Както и тези от долната снимка,които привлякоха вниманието ми.Особено ми хареса как Sue Corrie си играе със различната дебелина на кейна.Започва по-дебел,после се стеснява и става като въже,после пак се разширява. В това има много потенциал,не мислите ли?Аз също се увлякох  в идеята...
Гледайки изделията на Sue Corrie си личи,че тя обича да експериментира.Сигурна съм,че нейните две Tidal and Pebble колиета ще вдъхновят и вас,така както другите направиха с мен.Може да посетите Flickr профила на  майсторката,за да разгледате по-подробно.

Pendants

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...