понеделник, 13 февруари 2012 г.

От интерес към експеримента

Ако има нещо,което движи, развива изкуството и открива за него нови хоризонти, то това е способността на творците да експериментират с нови техники и способи.Един типичен пример в полимерната глина за това е моя любима майсторка от Беларус Anna Anpilogova.Последните й опити с микрочастици за нейларт веднага ме вдъхновиха да напиша този пост.Обичам  стила на работа на авторката,тя пречупва техниките и уроците през своя собствен творчески поглед,като създава различен облик на изделията си.Това личи в колието от първата снимка по интересния урок на lasagrada ,който Anna използва за основа.Изделието й е толкова органично  и натурално,което го прави и много приятно за окото.Особено ми хареса "суровият" raw дизайн на рамките.Характерно за майсторката е,че търси да приложи в полимерната глина нови  инструменти и пособия.Това често ме кара да възкликна "Колко хитро!".Пример може да видите на гривната от втората снимка,където са използвани за издълбаване резци за дърворезба.А какво може да направите с креп хартия може да видите в тази чудесна идея на Аnna.
Сигурна съм ,че  Anna Anpilogova има с какво да ни изненада,така че аз продължавам да я следя нейните експерименти.
http://www.flickr.com/photos/annajour/
http://annajourcrafts.livejournal.com/

                           faux cabochons

                           Carved bracelet
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...